whygoback

Tangkoko, czyli dzień z życia celebryty

2 Komentarze

To była długa noc. Dziesięć godzin skakania po drzewach w pogoni za jedzonkiem. Czas już wracać do domu, bo niedługo będzie świtać. Jeszcze tylko krótkie spotkanie z dwunogami i będzie można iść spać. Ciekawe, ile dziś świerszczy przyniosą? Kontrakt podpisałem na co najmniej 3-4 i to podane pod domem, więc nie najgorzej. Trochę się zapoluje, połknie świerszcza a człowieki  będą w zachwycie pstrykać zdjęcia. Nie najgorsza ta sława, nie mogę narzekać. Choć dobrze, że BBC już wyjechało. Każdy szanujący się Tarsjusz potrzebuje przecież odrobiny prywatności, a ci powstawiali swoje szkła nawet do naszych domów. Sześć miesięcy na planie zdjęciowym to naprawdę długo, więc dobrze, że teraz jest chwila dla siebie. Oczywiście, dwunogi się napracowały i nie było im lekko, więc starałem się współpracować. Skakałem, kręciłem głową dookoła szyi i robiłem słodkie oczy, a jak zostawili jakieś smakołyki to oczywiście wszystkie zjadałem. A te biedaki tak się męczyły! Musiały wspinać się po drzewach i ustawiać te kamery. No, ale nie ma nic za darmo, szczególnie tu, w dżungli.  Ja i moja rodzinka nie stawiamy przecież aż tak wygórowanych warunków. Trwała współpraca i dostawa świerszczy to przecież rozsądne wymagania. No i jeszcze mają być cicho, żebym nie musiał się hałasem stresować. To mi źle robi na urodę. Muszę jednak przyznać, że Ci codzienni goście spragnieni widoku mojego i mojej rodzinki znają miejsce w szeregu. Jest cisza, więc mogę im bez problemu pozować. W innych warunkach nie pracuję. Niech sobie nie myślą, że jak ktoś ma oczy większe od mózgu, to można nim pomiatać. Trzeba przecież się szanować!

2 thoughts on “Tangkoko, czyli dzień z życia celebryty

  1. lemurek jak zwykle rozczulający 🙂

  2. Tak właściwie to Wyrak albo Tarsiusz jak kto woli 😉 Ale fakt są niesamowite.

Skomentuj

